Nejširší nabídka oblečení ICEBREAKER!

O ICEBREAKERU

JAK TO VŠECHNO ZAČALO

SETKÁNÍ, KTERÉ ZMĚNILO ŽIVOT

Když se v roce 1994 setkal Jeremy Moon, tehdy 24-letý čerstvý absolvent univerzity, s farmářem Brianem Brackenridgem, nikdo asi netušil, jak mu to změní doslova celý život. Jeremy od Briana tehdy dostal prototyp trička, vyrobený ze 100% merino vlny.

"Bylo měkké na omak, vypadalo jinak než ostatní trika a bylo zcela přírodní," prohlásil tehdy Jeremy. "Ale neškrábalo a bylo fantasticky lehké, na rozdíl od všeho vlněného, co se tehdy nosilo. Navíc jsem ho mohl prát v pračce!"

Netrvalo dlouho a byla tu značka Ice-Breakers. Jeremy ve své kanceláři, rozuměj ložnici, začal spřádat obchodní plány, jak s prvním vrstveným systémem z merina obsadí celý svět. Syntetika tehdy ale naprosto dominovala outdoorovému oblékání, a tak si na svůj úspěch musel Jeremy ještě nějaký čas počkat.

 

JEREMY MOON PROFILE IMAGE 6

 

S PODPOROU LEGENDY

A jak už to tak v životě bývá, pomohla Jeremymu k úspěchu náhoda. Novozélandská jachtařská legenda - Sir Peter Blake, tedy stanovil nový světový rekord při obeplutí světa. Během těch čtyřiceti dnů a nocí měl na sobě triko a spodky, které mu Jeremy věnoval. Těžko by Jeremy hledal vhodnější způsob zviditelnění.

 

 Icebreaker Peter Blake OnboardENZA1994

 

Z HOBITÍNA DO CELÉHO SVĚTA

První prototypy výrobků se nedaly považovat, za příliš slušivé... Trika v první dodávce měla omylem o nějakých 15cm kratší rukávy - skvělé pro hobity, už ne tak skvělé pro lidi. Kolekce byla hodně úzká a dala se sbalit do koženého kufru, s kterým Jeremy objížděl novozélandské obchodníky.

Zisku dosáhl Jeremy až ve třetím roce podnikání - celých 800NZ$. "Tohle je první společnost, ve které sedím, kde mohu propít celý zisk a přesto zůstat střízlivý, " řekl tehdy Noel Todd, Jeremyho společník.

Lidé postupem času poznali, že ten jedinečný pocit při nošení merina, se nevyrovná ničemu, co znali. Navíc se merino skvěle hodilo jak pro každodenní život ve městě, tak pro víkendová dobrodružství.

Dnes se Icebreaker prodává v téměř 5000 prodejnách ve více než 50 zemích světa a z malé novozélandské značky se stal globální lídr v kategorii merino.

 

WOMEN-FW16-LOCATION-HELIX-LS-ZIP-HOOD-FRASER-PEAKS--103547001

 

V CO VĚŘÍME

PŘÍRODNÍ JE LEPŠÍ NEŽ SYNTETICKÉ

Naší úlohou nikdy nebylo vytvořit "technické" vlákno. To už za nás udělala Příroda - a nepotřebovala k tomu ropu. Naše merino vlna se rodí v horách Nového Zélandu - nevzniká v laboratořích. Tahle naše továrna na vlákno pracuje 24 hodin denně na hřbetech ovcí.

Udržitelnost má Icebreaker v srdci, a našim cílem je profitabilní udržitelnost - byznys model, který udržuje rovnováhu mezi ekologií a ekonomikou. Je to reálné, protože Příroda je jedinečný návrhář. Vše co stvoří je jednoduché, efektivní a krásné.

Věříme, že Příroda je mocnou silou všude kolem nás.  My tuto sílu využíváme, abychom se stali světovým lídrem v kategorii merino.

 MEN-FW16-LOCATION-WINTER-ZONE-LS-HALF-ZIP--103319401 2

 

JAK NAVRHUJEME

Když navrhujeme nový produkty, klíčovou otázkou, kterou si vždy klademe, je: jak chceme aby produkt fungoval?

Celé je to o dokonalé funkčnosti - tzn. lepší regulaci tělesné teploty, mobilitě, odvodu vlhkosti a usazení na těle. Skvělý design může být naprosto jednoduchý - např.  takový detail, že švy se vzájemně nepřekrývají, když jsou produkty navrstvené na sobě.

Náš design je spíše decentní a elegantní a vždy se snažíme přijít s nějakým netradičním prvkem - vnitřní stehování nebo potisk na kapsičce. Naše kořeny jsou v přírodě a naši návrháři neustále čerpají svou inspiraci v divoké přírodě Nového Zélandu.

 Cílem je vytvořít systém vrstev inspirovaný přírodou a navržený tak, aby fungoval nezávisle

 GROUP-FW16-LOCATION-WINTER-ZONE-LS-HALF-ZIP--103330001 2

 

O NÁS A PŘÍRODĚ

JE TO O NAŠEM VZTAHU K PŘÍRODĚ

A K SOBĚ NAVZÁJEM


Tohle není jen slogan - je to způsob, jakým o věcech přemýšlíme.

 

Začali jsme tím, že jsme sledovali, jak příroda funguje a jak ovlivňuje nás všechny. Naše smlouvy jsme nepodepsali pouze s našimi dodavateli, ale doslova s přírodou, jako takovou.

Zákaznící se stále více zajímají o to, odkud pocházejí věci, které si kupují. Chtějí vědět více nejenom o etickém přístupu firem, od kterých nakupují, ale také se zajímají o dopad, jaký mají jejich nákupy na naši planetu. 

Moc dobře víme, že je před námi ještě spousta práce, ale věříme v náš udržitelný byznys model, který neupřednostňuje zisk na úkor životního prostředí.

 

MtCook Valley grade

 

 

 

 

 

Tento web používá soubory cookie. Dalším procházením tohoto webu vyjadřujete souhlas s jejich používáním.