Vrácení zboží a reklamace
Nevyhovuje vám velikost? Nelíbí se barva? Chcete zboží reklamovat? Ve spolupráci se společností Zásilkovna vám nabízíme možnost bezplatného zaslání zboží zpět k nám. Princip je jednoduchý: přineste zabalený balíček na pobočku Zásilkovny (musí se jednat o podací pobočku, kterých je naprostá většina), zde sdělte heslo: 96560155. Pracovníci Zásilkovny nalepí na balíček štítek a odešlou zásilku k nám. Při podání obdržíte potvrzení s číslem zásilky. Trasovaní balíčku si můžete zkontrolovat zde.
Další variantou je využití dopravy přes PPL Parcel shop za 119 Kč. Tuto možnost si můžete vybrat přímo v aplikaci.
V případě, že se rozhodnete poslat vratku jiným dopravcem, zasílejte prosím na adresu:
OUTDOOR OUTLETS
OC Lihovar
Barákova 237
251 01 Říčany
info@merinoobchod.cz, tel. +420 778 480 522
K vratce prosím přiložte kopii objednávky/faktury, nebo alespoň lísteček s číslem objednávky a vaším jménem. Dále prosím pokračujte níže. V případě, že potřebujete zboží vyměnit, postupujte prosím jako u vratky a na požadované zboží si udělejte novou objednávku. Děkujeme.
Vrácení nevyhovujícího zboží v zákonné lhůtě 14 dní (PRODLOUŽENO DO 10. 1. 2021) / Reklamace: